środa, 27 stycznia 2016

Swatche jasnych podkładów

Bladziochy pewnie wiedzą jak trudno jest znaleźć podkład w idealnym odcieniu dla siebie. Dlatego też przychodzę do was z postem, w których pokażę swatche kilka stosunkowo jasnych podkładów.
Od lewej:
Revlon Nearly Naked - 130 Shell
Paese nawlżający - 300 porcelana
Ingrid Idealumi Perfect Cover - 10 Light Ivory
Bourjois Healthy Mix - 51 Light Vanilla
Paese Lush Satin - 30 porcelana
W7 Gigh Definition - buff
Manhattan Easy Match - 30 soft porcelain

Najjaśniejsze to Ingrid i Manhattan.
Manhattan - konsystencja bardzo rzadka, lejąca się. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie, natomiast również ma małe krycie.
Ingrid - gęstsza konsystencja. Bardzo dobre krycie. Niższa cena.

13 komentarzy:

  1. Takie Swache bardzo się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie post idealny szukam dla siebie jakiegoś bladziocha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i przydatny dla mnie wpis, bo jestem okropnym bladziochem :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię swatches najjaśniejszych podkładów :) jak mi się skończą moje podkłady to chyba złapię za Manhattan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest warty polecenia. ;)Sama go kupiłam na promocji w Rossmannie -49%, więc zapłaciłam grosze, a jest całkiem niezły. Co prawda ja lubię podkłady bardziej kryjący, ale mimo tego bardzo go lubię. ;)

      Usuń
    2. Ja zaś lubię te lekkie, które tylko wyrównują kolor cery :)

      Usuń
  5. ja i tak mam zawsze problem z dobraniem odpowiedniego odcienia:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i inspirujący blog :) Zdecydowanie będę zaglądać tutaj częściej :) Powodzenia i buziaki! :*

    http://nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Ingrid ;)
    długi czas go stosowałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. post idealny dla mnie! jestem w trakcie poszukiwania podkładu idealnego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie ma zdjęcia po utlenieniu, bo niektóre podkłady mocno ciemnieją.

    OdpowiedzUsuń