sobota, 2 maja 2015

Catrice Camouflage Cream



Kamuflaż z Catrice stał się już trochę kultowym produktem. ;)

Dostępny w Naturze (około 16 zł) oraz w Internecie (10 - 14 zł).

Opakowanie okrągłe, dość małe. Ale to plus, bo wszędzie się mieści i nie zajmuje dużo miejsca. ;) Zawiera 3g. Patrząc na liczbę jest to mało, ale trzeba przyznać, że jest to straaasznie dużo, ponieważ jest on bardzo, ale to bardzo wydajny.
Po użytkowaniu go kilka miesięcy zużycie jest ledwo widoczne.
Co szczerze mówiąc mnie trochę martwi, bo według opakowania jest on ważny tylko 6 miesięcy. Więc za niedługo powinnam go wyrzucić, a zużycie jest minimalne. :( Pomimo, że go dość często używałam.



 Są trzy odcienie, ja mam 010 Ivory.
Trzeba przyznać, że jest to mocno żółty odcień, co raczej jest plusem. Natomiast pomimo tego, że jest to najjaśniejszy odcień, to raczej nie należy do bardzo jasny. Także u bladziochów raczej się nie sprawdzi.

Krycie jest absolutne. Nie miałam jeszcze nic, co dorównywałoby kryciu temu kamuflażu. Moje zaczerwienienia, naczynka czy jakieś wypryski zakrywa doskonale.

Jeżeli potrzebujecie dobrego krycia, tak jak ja - myślę, że warto się zainteresować tym produktem.
Chociaż... kto go nie zna? Bo chyba jest już tak popularny, że na prawdę dużo osób go przetestowało. ;)
 A wy, mieliście go? :)

7 komentarzy:

  1. mam go i nie wiem jak mogłam wcześniej bez niego żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo idealny dla mnie. Muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znam, ale widzę że warto poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście pięknie sobie u Ciebie radzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go uwielbiam, moja koleżanka ma podobną zaczerwienioną cerę i poleciłam jej ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno zakupiony i wzbudził mój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń